Mli

Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Lördag

Av Emmelie - 18 juli 2009 19:31

hej,

Dagen har gått ovanligt fort, har hunnit en hel del på jobbet då de inte var så mycket folk, skönt! Har haft endel skratt stunder också,

Det ringde i kassajour telen, jag ropa åt tobbe att svara för att jag inte ides till kassa då jag hade lunch, men hade visst fel..

Tobbe: - Brödet ringer

Jag: Då är det ju mamma

Tobbe: (svarar med pipigröst) - Hej de är emmelie

Jag, Maria och tobbe: Asg!!!!

Jag tar telen och mamma fattar nada..haha skit skojj. kanske inte lät så kul men när man var där och hörde allt så ojoj ;P lovar er att de var mycke roligare än de låter :)


Jimmi har fulat sig som ett as idag också, haha fyfan vad kul vi haft :P hujja vad jag gillar folket på maxi, känner att jag verkligen börjar känna alal och som komma in i gänget. Gryymt härligt gäng, längtar till man kanske får hänka på partaj med dem också? ;)


Nu, ja inte mycket väntar på ett samtal men det blev fördröjt men hela skiten..får se om det händer något? Är fan lite party sugen, huh! varför är jag jämt de?! Tror malin och hennes syster skulle på Allstar men jag har inte råååååd!! suck :( annars hade jag nog hört med dem om jag hade kunnat följa med dem, hade blivit så sjukt kul med dem :D


Ne, nu facebook..

Hörs, Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie - 6 november 2012 10:36

Känner mig orolig, älskade syster. vill inte att du ska hamna illa och umgås med fel folk .. snälla bli liten igen! jag orkar inte med att vara orolig för dig hela tiden, snoka runt och hela tiden kolla vilka du umgås med! ...

Av Emmelie - 6 augusti 2009 15:27

Hallå bloggen och ni andra.. Vet att jag är sämst på att skriva här, men har som aldrig riktigt lust elelr tid till det. Men ska försöka bli bättre.   Denna vecka då; Jobbat måndag och tisdag, de gick väldigt fort av någon anledning. Har nu varit led...

Av Emmelie - 19 juli 2009 16:24

How, how am I supposed to feelwhen everything surrounding meis nothing but a fake disguiseI don't know, I don't know where I belongit's time for me to carry onI'll say goodbyeI can't stop the rain from fallingI'm drowning in t...

Av Emmelie - 17 juli 2009 22:23

hej, ja, som sagt är grymt uttråkad kan man säga.. finns inget att göra och det är en fredag kväll också!! suck. för er som inte vet så ska jag upp och jobba imorgon, därför inget party eller liknande, inte på humör för det heller.. familjen är tråki...

jaa

Av Emmelie - 16 juli 2009 16:03

Hej, ledig dag, så grymt skönt. sov ända fram till halv 2 :S illa....! Verkar som att jag ska sova hos sandra ikväll då jag inte får sova hemma, ska nämligen ha stor främmande, eller ja de har redan kommit. ska väl upp och hälsa strax sen blir det mi...

Ovido - Quiz & Flashcards