Mli

Alla inlägg under april 2008

Av Emmelie - 28 april 2008 18:29

Vet inte vad man ska säga om det, finner inga ord som förklarar hur det känns!


Måndag igen och tiden rullar på, är less på allt och är trött. Vill bara sooova och skit i allt, meen jag står väl ut antar jag. Har prov i Rk i morgon så håller på att plugga till det, sedan har man ju Nk prov på onsdag, stressigt!

Fick iaf veta mitt näthandels prov idag och det gick högt över mina förväntningar, 1 poäng ifrån Mvg, kändes skönt ändå :) är mycket nöjd!


Har efter maten varit och hämtat katten på djursjukhuset, hon var i ett slagsmål förra veckan så nu var de infekterat och hela köret, och på samma gång kastrerade vi hon också, inte alla som var överlyckliga för det kan jag tala om, men men så kan de bli. Hon var då rätt så groggy när hon kom hem och nu ligger och och sover av sig ruset. Sedan blir det medecinering i en vecka också. Sen har vi lämnat av mamma också, vi tog en övningskörningsrunda på samma gång alltså :) Ska bli fart på körkortet nu hade jag tänkt!


Jaja mer uppdates later :)



Av Emmelie - 24 april 2008 20:12

Trött och less idag, had eingen lust med någon av ala jävla lektioner idag men pinade mig igenom dagen till slut, väntade på Malin som skulle på hölsokontroll och sedan trskade vi mot stan och snackade med Camilla en sväng inna vi drog oss hemmåt..


Blev att halv sova på soffan fram till middagen och sedan var man barnvakt, blev en lugn kväll med pop corn och film :) myyys! Tänkte hinna plugga en sväng men så blev det inte =/ Fuck har provet på tisdag, paniik!


Ska nog sefilm och ta mig en tidig kväll så man är pigg och alert imorgon :D är ju freedag och sedan heeeelg! Får se vad som händer då men är bara skönt att få sooova uuuuuut ;D

Av Emmelie - 23 april 2008 22:34

orkar inte! är sur och less..Plannja åkte uuuuuuut!!!!!


Hejdå!

Av Emmelie - 23 april 2008 16:10

Var lite sämre väder idag, lite kyligt enligt mig. Men dagen gick fram i singel fart, spelade rund badminton på idrotten, lite av min och lite an sandras klass, skojj! :D


Ska ju på plannja idag också, spännande :O :D Får se hur de går men hoppas självklart på seger! Lär ju vara mycket folk där ikväll, eller iaf hoppas jag som fan på de. Ska ta Elin plats ikväll och göra lite nytta, men som sagt gratis basket sitter ju aldrig fel :P Kanske man ser någon man känner där ikväll också?


Nej nus ka jag gå och duka så de bir nå mat i detta hus, måst eju hinna med bussen till stan, hurry!


Puss & Kram

Av Emmelie - 22 april 2008 21:06

Jaa okej då jag överdrev att du är hemma dag i ocu ut hehe men var bara less just då ;P


Nå har nyss kollat tv, blev 2 ½ men och sedan ugly betty, nu skulle syrran och hennes polare ha tv:n och kolla nått, så då traskade jag ner hit igen. Ska nog se en film och sedan sussa, så kanske man är pigg och allert imorgon till skolan, är idrott på schemat och val i huset tror jag, får se :) Och självklart när Sandra har sovmorgon så har inte jag de, ojoj men vi syns ju på idrotten iaf :D


Hoppas på bra väder så man kanske kan ha lite mindre kläder på sig, nå de kan man såklart iaf, men jag ids inte bli sjuk igen :) Sen är de ju plannja hemma match imorgon, så blir nog att vara där och kolla på den med Sandra :) Har för mig Elin skulle jobba, men ska inte säga för mycket. Jaja ska väl krypa ner i sängen och kolla film nu :)


Puss

Av Emmelie - 22 april 2008 15:59

Är grymt less på att vara hemma nu, fattar inte hur du pallar vara hemma dag in och dag ut Marie, jag är redan less, efter en ända dag!

Har då hunnit göra alla mina läxor och hunnit spela, nå himla spel som jag laddat ner, ett bra tag. Och nu är jag less, finns inget mer att göra hemma nu :S

Kanske ska se en film sen? Eller nått iaf.. Kanske nå bra på tv..


Ska faan gå ut och gå ikväll iaf för ides inte nu så, får helt enkelt bli sen och jag ids och om jag kanske får med mig någon..


Heejs

Av Emmelie - 22 april 2008 12:20

Vaknade 6.30 men illa mående och huvudvärk, fortsate sov till 7 och hoppades de skulle gå över, men icke de =/ Blev att vara hemma idag istället och kanske man då hinner klart med alla uppgifter och pluggande till prov.


Ska nog börja med Apu rapporten och sen kanske pluga tillNk provet på torsdag, får se hur det blir :) Har just klivit ut duschen och ska väl sätta mig ner med mitt arbete sen kanske de blir en liten promenix i solen :)


Ja jag menar dig, Guten, vem är du?

Av Emmelie - 21 april 2008 17:01

Jaa så är det skolan igen då.. Har tillbringat största delen av helgen hos Sandra : ) mycket mysigt! Vi har väl varit lite med nå folk och sett film och spelat Need for speed ; ) Fast had eju inget jävla memory card, men de löste sig iaf.


Idag vare skolan och självklart var läraren sjuk första lektionen och man hade hål i 2h 15min suuuuck! men jag och Petra kilade på stan, sååg grymt fina skor jag ville ha men har inte råd, är luspank! Men snart är de pengar och då kanske de blir ett par skor iaf :) får se.


Fick en kommentar i förra inlägget, vem är du?


Hade bra för de har jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards