Mli

Alla inlägg under oktober 2008

Av Emmelie - 31 oktober 2008 12:45

Till Dig, du vet nog vem du är :) 


In times of trouble, in times of need

if you are feeling sad you can count on me

i will give you a wink until you smile

give you a hug and stand by your side

i will be there for you to the end

i will always be your friend


-v- Love you -v-

;)

Av Emmelie - 31 oktober 2008 01:38
Av Emmelie - 30 oktober 2008 14:23

Bli medlem du också, samla poäng och få din make up gratis!


http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=83849



Hörs, Puss!

ABC

Av Emmelie - 30 oktober 2008 13:39

Om du bara visste!

Av Emmelie - 27 oktober 2008 19:06

Blir att vara vaken hela natten idag, så om vill ni hitta på nått hör av er ;)

Ska foto lite i kväll med tänkte jag så får ni se och höra allt imorgon;)


Du är så fiiiin :)


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 26 oktober 2008 18:13

You don´t know!


Vill bara att du skulle kunna förstå, förstå hur det känns för mig..

Men jag vet att du aldrig kommer göra det, inte ens om jag skulle förklara de tusen ggr om för dig.

Det suger verkligen att vara mig, att inte våga ta steget..det första lilla steget i rätt riktning. Vill men det är något som alltid stoppar mig, men jag vet inte vad!


Give me a hit of what you want!

So i might understand..


Hörs, Puss!


Av Emmelie - 26 oktober 2008 13:59

Snart ska man ju utomlands :) okej är typ ganska länge kvar men, den 24 december drar man till Gran canaria och kommer hem på nyår, men hinnar iaf fira både och vilket känns skönt :)

Har fan knappt råd att leva för att så mycket pengar måste sparas till resan :) Men de kommer vara värt de :) Ska ju med Sandy och hennes mammi :) Kuul!

Så får man sig kanske en liten bränna till nyår till man kommer hem till sverige och ska fira med alla blekisar ;) okej kanske inte alla är blekisar :P (jaa, jag syftar på dig marie ;) )


Men nu funderar jag på att städa upp i mitt rum ;)


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 26 oktober 2008 13:33

Vet fan inte vad det är med mig, mår illa som satan hela tiden :S

Trodde jag skulle dö igår, hade så förbannat ont i magen, blev sen bara värre när jag kom hem. Kunde knappt röra mig, la mig bara på sängen i fosterställning och försökte tänka på annat. Kom mig upp sen och fick bort sminket och slog på en film, innan jag somnade med min smärta.


Känner mig så värdelös... Varför är jag så här?!


Hörs, Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards