Mli

Alla inlägg under september 2008

Av Emmelie - 29 september 2008 20:21

Hej hopp!

Är fan riktigt höst väder nu, i helgen var de ju "storm", blåste de då som satan. Alla löv är ju på backen nu också så nu blir allt grått och tråkigt =/ Blöö hatar verkligen den här årstiden, bara grått och mörkt!

Vill ha snö nu! Tänk slalom och mysiga kvällar med te och snack! :D Underbart! men dock vääääldigt kallt!


Nu sitter jag här med religionen och judendomen, sååå intressant!

Har prov imorgon och är grymt less, men ska se till och fixa det nu..Vill inte starta skol året med IG på första provet!


Fick testa student mössorna idag! Fyfaan nu börjar man ju känna hur nära det är ändå, sista året och sedan blir det pladask ut i arbetslivet! Funderade på om det blir någon bal för min del? kanske tar en utlandssemester istället? Eller? Är ju som bara en gång de händer också, men men ska fundera vidare på det dära..


Nej nu ska jag vara duktig och fortsätta med min pluggande!


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 19 september 2008 17:06

Nu 'är de då fredag igen, veckorna bara susar förbi mig, hinner knappt med något så är de fredag igen! Skönt med helg då såklart :D


Blev att hänga med marie och camilla på stan, marie skulle hitta sig något på Gina med de verkar inte gå nå vidare, tog kaffe på condis och försökte fixa party, men alla är ju så sega på att svara eller så ska de ha en lugn helg, boooring! vilket vi egentligen också skulle ha men vafan, party är ju oftast kul :D


Är nu hemma och pappa har bestämt sig för att laga tacopannkaka :S suuuuck! är inte gott, bara massa deg:S Jajaa, för väl vara tyst och försöka njuta! är ju fredag för guds skulle då äter man god mat!!!! men men :)


Sen ska jag försöka få pär att svara så vi får veta om de blir party eller ej, men nu bankar man i golvet och skriker mat så ska käka...


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 16 september 2008 18:11

Nu gnäller såklart folk på att jag inte kan gnälla på folk om att de ska uppdatera när jag själv inte gör det, haha kasnke är rätt men vafan har inte haft tid att ens slå på datorn :S Helt sjuk, vet inte ens vad jag gör!


Har sjukt ont i huvudet idag och är less som satan på allt och inget! Har nog seriöst gnällt hela jävla skoldagen om jag vet fan inte vad, Hanna och Petra måste ju ha fått spader på mig :S nästan iaf, tror de är ganska vana, eller?:P


Skulle ju jobba idag men har så ont i huvudet så Erica fick ta och jobba ist, hon behövde säkert pengar, fast de gjorde jag med :S Suck!

Ska nog snart slå på någon film, mysa ner under täcket och försöka bli av med denna huvudvääääärk!


Nej nu era filurer ska jag kila..


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 8 september 2008 18:24

Fan vad folk börjar bli dåliga på att uppdatera sina bloggar nu mer, får ju nästan damp! Har ju inget att göra eftersom ingen skriver, haha lät som jag inte hade något liv nu men :P tycker bara folk ska skriva lite mer!


Nå måndag igen som vanligt! är helt slut efter denna skoldag, jobbigt med så långa dagar jag dööör! sen när man också har jävla matte sista lektionen! Gick dessutom inge vidare på matten idag, räknade om samma tal säkert tusen ggr om! måste räkna hemma!

Malin berättade att världen går under på onsdag också för alla er som vill hinna göra något innan era liv tar slut då. Var nå konstigt shit i nå land, kommer inte ihåg vad malin sa men men..världen går under då iaf eller så har man hittat en skit stor upptäck, välj själv!


Ska fan sova nu är as jävla trött! men kanske blir lite plugg och tänkande på ett namn på vårt företag, ojoj!


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 7 september 2008 16:14

Hej, nu är det söndag och helgen gick väldigt fort, tråkigt nog!

Fredagen var mycket lyckad för min del, hade grymt skojj :)

Lördag blev med sandra på plannjas träningsmatch sen hem i soffan och kolla fotboll och film med pappsen :) blev erbjuden att följa med och kolla film med några men var alldeles för trött för de, nu ångrar jag mig lite!


Idag, klev upp före 10 och kolla tv och åt frukost med päronen :) mysigt! blev att kolla tv sen och börja städa upp i rummet mitt, vilket verkligen behövdes! Sen ringde marie så for till henne och vi knatade till ica en sväng. Sedan blev det balkongen och massa surr. Nu skulle hon på middag med sin pappa och sen får vi se om vi kanske ses igen :) är då sugen på att göra nå och inte bara ligga hemma :)


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 6 september 2008 13:37

Har fan inte hunnit skriva på hela veckan, har varit helt slut varje dga och bara halvsovit på soffan eller så..Var ju Maries fördelsedag igår, hon blev ju 18 år nu gummman min :) Blev partaj och krogen var skojj :)

Måste tydligen skynda mig nu eftersom jag snart ska till stan :P hehe


Hörs, Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards