Mli

Alla inlägg under maj 2008

Av Emmelie - 29 maj 2008 22:49

Har äntligen börjat få lite värme här uppe i norrland, är grymt skönt!


Idag var det skolan, duka för treorna, prov och sedan till örnen. Var med sandra en sväng sen kom marie och höll oss sällskap, väntade in elin och bar av till stan där jag och sandra tog bussen hem.


Har plugagt en del till matten imorgon och sen var jag hos sandra när markus och fredde tittade förbi, alltid lika trevligt ;) Drog till mig och hoppade lite studdsmatta och sen en sväng till sandra igen innan det bar hemmåt, nu är det strax sängen som gäller!


Imorgon;

Prov

Sola

Festa


Hörs ;) puss

Av Emmelie - 28 maj 2008 23:34

Nä nu ska jag sova, är trött. och hungrig för den delen :) Men får vänta till imorgon :P Ska sova ut inatt :D


Pusss

Av Emmelie - 28 maj 2008 16:41

Har inte mycket att berätta just nu..men får klagomål på att jag aldrig uppdaterar min blogg så får tråka ut er med lite onödigt vetande.


Grillade igår hos fredde med elin sandra och crille :) spelade lite kubb och sen kikade marie in och spelade med oss, sedan blev det att kolla på What happens in vegas, den är bra rekommenderar den :) Sedan for vi en liten runda med elins lilla bil, höll på att köra på en katt, men lugn den klarade sig..! Sedan hem och letade bananer på Apberget, kuuul, inte så värst men men... Snackade med folket på msn och sånt dära med..sedan blev det sängen.


Idag komma mammsi och väckte mig vid 11, klev upp och började plugga samhälls på en gång, sedan chili con carne till lunch! mums! Sedan mera plugga och hunnit diskutera lite grejer med mamma och pappa :) Nu har jag just ätit och så, ska snart kila ibäg till sandra och sedan vidare till Gif, ska ha nå möte inför fotbolls skolan :) Love the kids -v-


Jaja ska sluta tråka ut er nu..vi hörs hejs :)

Av Emmelie - 24 maj 2008 18:28

Igår;

Direkt efter skolan drog vi (Jag, elin, marie, malin och sandra) till storheden för att handla nå att grilla på kvällen, blev flita stek och potatisgratäng + salla mums. Sandras mamma Carin åt också med oss, trevligt!


Sen satte vi oss och drack kaffe med kort spel, blev att åka till maxi sen senare och köpa chips och dip. Spelad emer kort och sedan drog alla hem och jag och sandar skulle kolla film, signs. Just innan den började klev Erica och kusin Robin in och stannade för att se film med oss :) Sedan körde vi iväg dem strax efter ett och vi började kila i bädd.


idag;

Vaknade vid..? ja fan vet inte vad den var vi segade upp och åt inte frukost fören vid 3? tror jag det var, var främmande där innan, sen gjorde vi inte mycket. Jag kilade hem och duschade, sedan har jag hunnit lite dator och ätit. Ska snart in till stan och vara med markus och..? ja mer vet jag inte haha..men blir nog kul :)


Hörs :)

Av Emmelie - 22 maj 2008 16:53

Har varit sol idag, men blåste grymt kallt. När kommer sommaren?


Hade lite sovmorgon imorse, sov knappt nå inatt så bestämmde mig för att skippa Nk:n och sova lite till..kom till provet i Personlig försäljning...var EN fråga men den var grymt fjup, får se hur de går.

Fick veta att man inte klarade nationella i matten..blir att komplettera upp det nästa fredag..menas alltså pluuuuuuggg!


Blir nog att grilla med flickorna imorgon :D ska bli såå kuul :D

Sen party på lördag :)


Nu ropas det maaaaat, så ska kila och äta :)

Hejs

Av Emmelie - 21 maj 2008 18:52

Fick veta hur man låg till i idrotten, har VG känns grymt skönt! Nationella matte gick åt pipsvängen, iaf vad jag tror..vill innerst inne verkligen ha ett G!!!!!


Åh blir knäpp..varför förstår du inte?


Ska nog kila till Sandra nu..har trist.

Pusshej

Av Emmelie - 20 maj 2008 23:02

Hur säger man åt någon att han är hela ens värld?

Hur säger man att man aldrig vill se han gå?

Hur säger man att man älskar han?


Idag, tisdag..Fick veta engelska betyget..låg på ett klart G.

Är inte så nöjd men men..

Fick även veta Nk betyg..låg åp ett G där med..men han vill gärna ha upp mig till VG men men..inget att göra åt det nu. Skulle plugga matte idag men gav upp..suger så hårt! Varför är matte B så svårt???? Har nationella imorgon idet, yey! Kommer ha ett klart IG där, suck! Blir nog kanske att läsa om kursen nästa år?!


Ska se film och sova nu...försöka iaf.

Du är i mina tankar!

Av Emmelie - 19 maj 2008 22:24

Varför känns det så här varje gång? Jag förstår inte vad som är fel?

Hur kan det vara så sjukt..

vill bara känna mig..jag vet inte..älskad?


Nästa gång..?

Ovido - Quiz & Flashcards