Mli

Alla inlägg under december 2008

Av Emmelie - 31 december 2008 19:00

Hej,

Kom hem idag från solen och värmen :( Har tyvärr inte blibit lika brun som jag hade hoppats men det får duga. Har då haft en trevlig vecka med Carin och Sandra! Men nu är man hemma vilket också känns skönt, ska sen iväg till sandra där Marie också kommer finnas...Saknat henne much! så klart er andra också men er verkar man ju inte få träffa ikväll =/ men men ska fixa till mig lite så man ser någolunda mänsklig ut ;) hahaa


Ha ett gott nytt år allihopa!


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 16 december 2008 20:58

Hej,

Tänkte tipsa alla er som nu läser min lilla blogg om Gratisgodis.se

Är en bra sida där du lätt samlar poäng som du växlar till godis, gör erbjudanden och besök hemsidor och få godis direkt.. är helt gratis. jag har skickat efter flera ggr :)

Av Emmelie - 15 december 2008 23:00

Hej,

Har just beställt en klänning till nyår från Stylebystars.com.

Super fin, de säger att jag ska få den innan julafton också vilket är perfekt då man drar till Gran canaria på julafton. Måste ju hinna pröva den innan man åker :)


Ne lite mer plugg nu sen blir det sängen :)


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 15 december 2008 18:21

Hej,

jobbig dag orka rinte berätta mer än sååå

Nu blire att ringa malin och sen kila tills andra för att ha gemensamt plugg, kuuuuuuuuuuuuuuuul! eller inte :)


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 14 december 2008 13:15

Bli medlem på gratis mode, samla poäng och få presentkort.


http://www.gratismode.se/?c=8333

www.gratismode.se


Det här en av de bästa sidorna jag hittat på länge, är jätte lätt att samla poängen och att sedan växla in de för present kort på massa bra butiker, bli medlem du med!

Av Emmelie - 13 december 2008 17:51

Hej,

Blir 40-års partaj ikväll :) Åsa som fyller 40..

Hoppas de blir någolunda kul :) Hade hoppats på att Cribbis skulle vara hemma men tror ju inte de är så =/ men får se!

Men Carro är ju de iaf, så får umgås med henne, sen är ju sis med också :)

Kanske man får nå att dricka?!:O hahaa...


Jaja ska fixa mig klart nu och sen ska vi nog börja dra oss :)


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 11 december 2008 20:37

Hej,

Nå äre inte länga kvar till lov, ska bli grymt skönt! sen är det inte länge kvar till man drar till utlandet ;) wohooo!!!

Har jobbat icdag, sen förbi marie och malin kom med lussebulla, mums. blev massa prat men vid sju tiden kila jag hemmåt för att sätta mig och plugga, blööö så tråkigt men måste! Nu äre paus men ska strax fortsätta...


Jaa, var väl inge mer...


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 8 december 2008 16:40

Hej,

Känns som att de är söndag eftersom man sitter men alla skolböckerna öppnade, men är måndag och man är ledig :) ganska skönt ändå! Har pracis blivit klar med lite uppgifter och så tänkte jag göra nå matte efter middagen.


Har varit fullt upp i helgen,

Fredag var det plannja sen hem, Lördag öppethus på skolan och sålde, Söndag Hägnans julmarknad i minus graderna stog man och frös ihjölp och försökte få sålt nå trasor. Och idag bara massa plugg....


Ska typ äta strax så...


Hörs, Pusss!

Ovido - Quiz & Flashcards