Mli

Alla inlägg under augusti 2008

Av Emmelie - 31 augusti 2008 19:42

Fredag;

Blev att dra ut med sandra, tessan och sofia på party :) hade kul som satan alltså! Fick dessvärre ringa cribbis om skjuts hem, vi missade sista bussen :S haha lyckat, sov hos sandra iaf.


Lördag;

Vaknade hos sandra vid halv 12 tiden och kilade hem för att duscha och göra mig klar inför bröllopet, jag elin och marie kom dit vid 4 tiden och kom inte hem fören vid 11 någon gång :) Var kul men mycket att stå i, iaf i bland :) Sedan böev det hem snacka med pappsen och hoppa i säng med en film :)


Söndag;

Var as trött och följde inte med på dopet eftersom jag böev väckt inte långt innan vi var tvungen att åka. Blev istället att lägga sig på soffan och kolla the break up, konstigt slut! Sedan var det lite hoppande mellan kanalerna tills bring it on - in it to win it, började på 3:an.

Blev fläskfilé till middag men var inte spec hungrig, har gjort dagboken för apu:n och nu sitter man bara här. Är skit trött än så kasnke blir att mysa ner med en till film och lite chocklad!


Blir frustrerad, vet inte vad jags ka köpa åt varken dig eller mig!


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 29 augusti 2008 18:45

Kvällskvisten, elker nå sånt :)

Ska byta kläder och bättra på makeupen och sedan ska jag kila över till sandra :) Vänta på hon att bli klar och sen in till stan och möta upp tessan och sofia :D sen blir de bryggeriet..bartömining :)

Kanske ses där?


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 29 augusti 2008 10:36

Morgon

Eller så inte för de flesta men själv ha rman sovmorgon till 12.05 :) skööönt!

Sitter hära med kaffe och funderar på hur kvällen ska sluta..

Är ju bartömining på bryggeriet ikväll, sandra tessan och sofia skulle dit så kanske skulle hänga på dem, petra och några kasnke med skulle så blir ju trevligt, men pengar är de lite snålt om just nu =/ Fast får ju 500kr innan nästa fredag så man kan parta på maries födelsedag..Måste köpa nått!


Jaa, men ska iaf bli grymt skönt med helg, fast denna vecka hr gått väääldigt fort men de är ju skönt de med :) men men skriver väl sen när man kommer hem och så..men blir kasnke vid 4, kom på att jag ska ju snacka om hur allt ska fixax inför bröllopet jag ska jobba på imorgon :)


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 28 augusti 2008 17:41

Torsdag..

Andra dagen på praktiken och allt gick fin fint :) Igår var också skit kul, kunde knappt somna igår för jag bara ville tillbaka, jaa jag vet de är sjukt. Hur kan man längta till att få jobba? Nå är bara så att personerna där är bara helt jävla underbara :D i love them! Har så grymt kul på dagarna och man får aldrig slut på saker att göra, vilket är underbart. Hatar tiden när man bara står och vet inte vad man ska göra, men där finns det nästan aldrig sån..


Cycklar dessutom varje dag till ica och tar bussen där ifrån, känner mig grymt duktig :D okej är inte så långt, kanske 2 km men men är ju alltid något :)


Är helt pepp på att göra något, är glad och så men lite ont i fötterna, fast de är inget att gnälla över så :) Sitter iaf nu och dricker kaffet som snart är iskallt, ringde sandra och hon skulle höra av sig när de var på g hemmåt, får se om de blir vara med dom elelr om jag ska höra med de andra vad de gör:P


Nåjaa, fredag iorgon och jag längtar! ska bli skönt med helg, sen vet man ju en liten pööjk som fyller 19 imorgon, måste komma ihåg att gratta ;D

Kanske blir party i helgen då?


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 26 augusti 2008 21:38

Brände mig på fingret! Gjort något så jävla ont, skrek som satan också.

Nå dagne indag var inte mycket mer än massa surr ta nå bilder till nå och sedan hemåt, blev att slagga på soffan ett tag äta middag kl 16 och sedan sätta sig på bussen in för att jobba :) men var ju bara tre timmar så ganska lugnt, men ungen där tog fan kål på mig! Aldrig mött jobbigare unge, helt jävla mycket energi och lyssnade inte :S inte ens på sin mamma :S


Jaja, var ju klirr i kassan tills man kommer hem och pappsen ska ha hälften :S suck, är fortfarande skyldig dom :S men men, nus ka jag typ kolla bussen för imorgon, tvätta av mig sminket och sedan hoppa ner siängen för att orka med apu:n imorgon :) Ska bli kuul!


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 26 augusti 2008 11:05

Nå andra dagen nu då, börjar på ca en timma, så ska kila till bussen på 15-20 min :) Hoppas dagen inte är lång, är lite trötis idag.


Sedan blir de att jobba kl17-20, får se hur det går :) Leka med små barnen :D skojj!


Alla är så jävla dåliga på att uppdatera sina bloggar så jag får snart damp på dem!


Ska göra nå annat nu..


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 25 augusti 2008 21:59

Hujja, magen bara vrider och vänder sig, har en klump i halsen som aldrig riktigt vill ge med sig..mammsen tror de är för att jag är nervös?! men vad är jag nervös över??? Jajaa, men vill typ spyy iaf för alla er som är så himla intresserad av att veta de, ne antog ni inte var de men ändå.


Imorgon börjar man då 12 som jag redan nämt, japp ska säkert skriva de tusen gånger till, nej men vafan har bara lite att göra.. Vill fan bara komma igång med skolan och allt sånt dära..Faan är verkligen sista året nu, fattar ni SISTA ÅRET!!! Så stackars er just kommna ettor dom fortfarande har 3 år kvar.. haha ne men skit samma :) Är nöjd med att jag snart går ut, kan däremot erkänna att mina betyg kunnat se mycket bättre ut..eller iaf lite :)


Blää jag tråkar för fan ut mig själv, så varför göra desamma mot er?

Kuul kasnke?

Nej!


Jajaaaa slut på det här, kanske skriver sen om jag har fått något som på riktigt är intressant!


Hörs, Puss!


Av Emmelie - 25 augusti 2008 18:29

Första dagen är nu avklarad, tog ca en timma så fick man kila hemmåt. Men så blev inte fallet var kvar pås tan ett bra tag, gick runt med Marie och träffade allt folk, drack kaffe och så innan vi fick skjuts hem med Elin :) Sen blev de till Marie och färgade hennes hår, drack kaffe och blev bjuden på go middag dära också :) Nu kilade hon till Camilla och ja sitter hära, fick väldans ont i magen, har som lust att göra nå kasnke ringer dem sen och kilar dit jag med haha :P


Imogon börjar man inte fören 12, såå sköönt! skulle typ bara bli att snacka imorgon också..men men ska inte gnälla. Måste ringa maxi imorgon innan skolan, skulle ju göra de förra veckan men tror du man fick de gjort nee såklart inte. Jajaa de löser sig :) Blir jobb imorgon också 200 kr ner i fickan, eller så inte..Blir nog kasnke att betala de till Elin på en gång :) Sen är ju massa annat folk skyldig mig massa pengar :)


Hörs, Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards