Mli

Alla inlägg under maj 2009

Av Emmelie - 18 maj 2009 11:16

Godmorgon eller god dag kanske..


Sitter här och har pluggat, väntar på att klockan ska gå lite fram så man ska dra sig vidare till skolan, har ingen större lust med det men men.. Börjar 12.10 idag men klev upp..hmm..07.30! haha fyfaan att jag orkar tänker ni väl nu :p

Men de gjorde jag, har hunnit förga håret, äta fruksot och lunch och pluggat så har typ fått klart båda mina arbeten, men mailar in dem ikväll ist ;)


Är soligt ute och man kan ju då inte vara annat än glad :D Har varit så fint väder i helgen, hoppas på lika bra hela veckan, är ju ledig torsdag och fredag så blir en kort vecka och blir då förmodligen mycket sola då!


Ne ska kila ner borsta tänderna, hämta min kofta och sen börja dra sig mot bussen ;)


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 13 maj 2009 15:03

Hej,

Sitter här och pluggar vilket jag har gjort i princip hela dagen.

Skriver lite på Apu rapporten, PMC, Telefon försäljning och räknar matte..

Mycket att göra med andra ord!


Sandra fyller ju 19 idag så GRattis på dig Gumms -v-

Så blir fika där vid 18 och sen ska vi bege oss på bio och se Änglar & Demoner, hoppas den är bra :)


Ne ner i matte boken igen..


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 10 maj 2009 13:07

Bli värre än det är just nu!!!

Åhh, allt går bara åt skogen, jag orkar inte mer vill bara lägg amig ner och dööööööööööööö!

Mitt jävla arbete som ska in på fredag har försvunnit från min jävla dator, typ 20 sidor borta med fucking jävla vinden!!! jag orkar inte skriva om allt ååååh!


Sen går matte skiten också åt helvete, ska lägga mig ner och dö nu, är så jävla lessss!

Av Emmelie - 9 maj 2009 14:38

Så jävla less!!!

orkar fan inte med det här, du är så jävla påfrestande..blir fan galen!

Flyttar fan här ifrån, är less på att du aldrig fattar ett jävla skit!!!



Fuck off!

Av Emmelie - 4 maj 2009 15:07

Veckorna går så fort att man knappt hinner med..


Den lidighet man hade spenderades på hertsön med Sandra, elin och dem titta förbi för att fota kisse katterna. Blev fest på fredagen i sävast men bar hem rätt tidigt då mitt gullebarn var trött :)

Lördagen spenderade vi med att möta upp laxen och sedan iaf börja kika på sagan om ringen triologin, hann för övrigt bara se en och en halv :P


Måndag idag och, kilade hem efter första lektionen..illa mående.

Fick även veta av h-å att jag ska få en till etta denna vecka, men får se hur det blir med de, kanske blir säng liggande..

Sedan kommer alla jobbiga prov och inlämningar nu, så måste försöka fokusera på det..


Ja, men ska lägga mig ner och kika film nu


Hörs, Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards