Mli

Alla inlägg under februari 2009

Av Emmelie - 23 februari 2009 19:07

hej,

måste bara säga att vädret idag är förjävligt!


Ska kila över till sandra strax, får se vad mer som händer :)

Hade ju tänkt plugg men mitt word har slutat fungera så ska låna sandras och deras skiva sen :)

nu ska jag kila...


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 22 februari 2009 22:18

hej,

Blev att kila till sandra efter maten och niklas och mr M dök upp efter en stund :) sandra spelade bingolotto och var nära att vinna men men icke de.. sen blev det att sitta och lyssna på nå musik, sen övertalade jag mig själv att kila hem och ta de lugnt, blir nog film snart och kanske en kvälls macka? eller fan ne de var ju slut mackor..får kan ske bli nå annat gott?!


sen är det skolan imorgon, till kl 17! blööö, sen kasnke de måste bli plugg? eller kanske man ska orka sig iväg och träna? äh får se, på onsdag är det iaf kåbdalis som gäller! :D wiiie, med malin, markus, fredde och sanna.. ska bli sköjjjjj! längtar till lovet också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 22 februari 2009 16:25

hej, igen..

jag har extremt tråkigt :p men blev bjuden över till sandra vid sju ikväll iaf, tur de ananrs skulle jag dööö av uttråkning!!!!


Ska röra på mig nu, har fan ont i röven av att bara sitta :S


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 22 februari 2009 13:27

hej,

Sitter här vid datorn och har typ inget alls att göra..

en söndag, ja vad finns det att göra då egentligen?

Ska typ ringa och höra om någon vill hitta på något, sandra vet jag inte kunde hon skulle plugga =/ men men man klarar sig väl, funderar på att första plugga nå teori :)

Malin har ju klarat teorin, nu är det bara uppkörningen, men de ska nog gå braa :D


Jaja, ska kila och göra nå annat..

Hörs, Puss!

Av Emmelie - 17 februari 2009 21:26

hej,

kallt som satan ute idag för er som inte redan visste om det! typ -20, minst!


ja men till saken nu..

Har så satans mycket att göra just nu att jag har typ tusen miljarders huvudvärk, vad de nu ska betyda?

Fattar inte hur jag ska hinna med allt, är bara stress dit och stress hit!

Aaaaahhh! blir galen!


Jajaa ska försöka typ sova eller nå då min skalle snart sprängs!


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 16 februari 2009 19:35

Hej,

Ja nu har veckan börjat om igen..

Skulle ha jobbat i lördags men har fått på mig värsta hostan! så blev att ligga hemma och vila till kvällen, som skulle ha beståt av bowling med sandra niklas och john, och sedan hyra film och mysa med gotta..meeeeeen..så balla john ur och sen nicke med..så fick dra med oss lillsyrran istället, blev väl skojj iaf :)

Kila till sandra efter bowlingen iaf och käka chips, marie kom förbi också innan jag och sis kila hem och sov :)


Sandra har nu blivit sjuk och jag vet inte vad jag ska göra, är för trött för att gå någonstans långt och ids inte vara hemma heller! men får väl typ försöka göra någon nytta och typ plugga eller något, skulle typ ha farit och tränat om jag inte var sjuk :(

Men ska bli träning i veckan, hoppas jag iaf!


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 13 februari 2009 18:58

Hej,

Fredag den 13...

vad mer ska man säga än att man bör ta de lugnt!


Vill iväg ikväll men verkar vara segt med de :S

Så blir kanske bara mys hos sandra ist? Men de är ju sköönt de med :)

Så ska försöka höra runt och så ser vi vad som händer....



Hörs, Puss!

Av Emmelie - 9 februari 2009 18:41

Jag blev utmanad av Marie :)


Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


Sju sanningar om mig:

1: Jag är sämst på att komma ihåg saker (typ ringa folk)

2: Sover jag med kolsvart rum tror jag att en Alien står vid sidan om sängen och stirrar på mig.

3: Jag vill göra en skönhets operation.
4: Jag hatar att städa..

5: Har slutat bita på naglarna.

6: Jag önskar jag var mer framåt.

7: Jag hör typ dåligt/lyssnar men hör inte innebörden.


Jag utmanar:

Erica

Petra

Hanna


Ovido - Quiz & Flashcards