Mli

Alla inlägg under november 2008

Av Emmelie - 24 november 2008 21:59

Hej,

Nu så har jag tid att skriva hära :)

Måndag idag och början på en ny vecka, suck!

Började ganska lugnt iaf med få lektioner men blev att trycka trasor ist :)

Blev att mumsa i sig en kebab pizza med H & P medans vi tryckte, sen blev det hem och trycka i sig tårta. Syster fyller ju år idag :) Grattis!

Sen blev det matte plugg med Mofflan och lite plugg till affärsutvcklings provet på fredag! panik...! sen har jag hunnit kolla kläder, har ju hittat den klänning jag vill ha på nyår, men såklart är den slut på lager, men väntar på mail om att den kommit in :) hoppas bara jag hinner få den innan nyår :)


Ne nus ka jag börja hoppla i säng, är trött som satan! sen är det fullt ös i morgon =/ orkar eeeeej! ja är ju fullt upp hela veckan om jag ska vara ärlig :S men de kan ni få höra om en annan dag :)


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 20 november 2008 22:18

hej,

Som kanske vissa uppmärksama såg igår så var jag liite virrig. Fick nämligen för mig att det var torsdag fast det bara var onsdag :P Ville väl ha torsdag av någon anledning:P men idag är det iaf torsdag :)


Apu:n gick som smort, full rulle och sen helt plötsligt var dagen slut. Sen blev det surr och kaffe hos marie med malin :) Sen traska man hem, kasta i sig maten och hoppa på bussen med hanna till petra. Blev att skära, trycka och stryka :) våra trasor! ;) jag och hanna hade kul på bussen hem iaf, fick nämligen ha strykjärnet i famnen eftersom det inte hunnit bli svalt, fick lite konstiga blickar. Vi smidde lite kuliga planer och undrade vad folk hade trott om en, typ;

Ställa sig och stryka hela bussens säten, sen be busschaffören att stanna vid nästa hållplats för att få stryka hans stol. sen be han sänka farten för att "Hugin" (var märket på strykjärnet, och fick bli namnet på vår "hund", alltså strykjärnet) inte skulle bli skadad. Sen när man kliver av sätter man ner strykjärnet på marken, tar kontakten i handen och säger: - Kom nu hugin så går vi. medans man drar lite i "kopplet"... ja nå hade man ju blivit stämplad som idiot allt:P hahaaa!


Ne är trött och så där, måste ju orka till skolan imorgon, suck! har maaaaassa att göra imorgon, full rulle igen!


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 19 november 2008 15:59

Hejhej,

Var Maxi jobb idag, var bara kuul :) Fick vara med Victoria på Häsla & Skönhet. Alltid lika trevligt att vara med henne :) Blev att fronta och packa upp smink, och pricka av på papper. Fick hoppa in i kundtjänst en sväng också, de hade ju att om man handlade över 400 kr fick man 2 biljetter till luleå hockey matchen på lördag :) så var en del folk.

Dagen gick fort, som väntat, sen vare bara att inhandla 12 paket disktrasor, hujja kände mig ite knäpp =/ hahaaa! måste fan ha sett kul ut :P

Sen blev edt att ta bussen mot g-stad, hitta min minsta syster på bussen också, sen blev det att traska från stadsöcentrum och hem, var otroligt skönt faktiskt!


Neej, nu ska jag börja tänka på att fixa mat och lite smått innan familjen kommer hem :)


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 18 november 2008 21:03

Hej,

Tisdag idag då, trevligt..Var sjukt trött idag så skippa första lektionen =/ Not good, min skolkning börjar öka nu, igen! Fuck, jag som tänkte försöka hålla mig på topp, men verkar bara sjunka! Nå sen blev det att göra på Uf och sen hans-åke. Blev att lämna igen nå pennor och sen kila till mammis praktik, hittade faktiskt ett par snygga kläder, men ofc är dom förstora för mig :( suck!

Sen blev det hem, äta, springa till bussen och jobba. Var otroligt lugn kväll, var knappt nå barn så jag halv somna, till nån Barbie film nån tjej ville se, i soffan till Erica kom och väckte mig :P hahaa, lyckat att sova på jobbet. sen blev det hemgång. Nu sitter man här och har väääldigt kul! nej egentligen inte, vill göra nå men fick plötslig ont i magen och värk i ryggen :S noot good!


Ska tvätta av mig sminket, slå på en film, ta en kopp te och mysa under täcket :)


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 17 november 2008 21:02

tjo,

Mådde inge vidare idag, spydde lite halvt i morse sen har det som bara varit kväljningar (eller hur det nu stavas). så har legat hel dagen vid datorn och kollat film, skönt men ändå jobbigt =/ Käkade nyss glass och nu känner jag att det inte var så smart, men var så sugen på det :S Måste iaf till skolan imorgon..ska nog lösa sig. Funderar på att hoppa ner och sova om ett tag, kanske man känner sig pigg imorn med, vem vet :)


Jaja ska slå på en film och krypa ner under täcket nu, kände hur illamåendet kom smygande =/


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 16 november 2008 22:36

Hej,

Nå har inte hunnit med så mycket idag men allt har då varit toppen iaf :D Bästa söndagen på länge, verkligen! Var hos marie och surrade på ett bra tag sen hem och middag innan man drog sig mot byn :)


Nu ska jag sova...


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 15 november 2008 17:30

Hejhopp,

Har såå boring, inge orkar göra nå elelr så ska de göra annat :(

Tråkigt värre om man säger så, fick en himla party sug men såklart kommer man inte in och ingen ska ut ändå så :S suuuuck! Får sitta hemm och ha enmans fest typ..eller nå?


Jaja orka gnälla hära...


Hörs, Puss!

Av Emmelie - 14 november 2008 15:09

Hur mår du? Bra, men lite snuvig

Haft en bra dag? Jadå, hittills iaf

Vad gör du? Skriver de här och msn

Hur många syskon har du? 2 systrar

Vad väger du? Tillräckligt enligt mig


Hur lång är du? 162

Skostorlek? 36 ibland 37

Hur många gånger har du vart kär? För många

 Är du kär? Nej, inte för tillfället

Tycker du om någon? Ja det gör jag

Har du gillat någon som börjar på A? Jajamen

Har du gillat någon som börjar på J? ja det också

Vilka länder har du varit till? Finland, spanien och turkiet

Har du varit med i tidningen någon gång? Ja det har jag väl säkert

Vilka sporter har du hållt på med? Fotboll och basket ett kort tag

Vilka sporter håller du på med? Just nu, ingen =/

 Är du aktiv? Sometimes

Vem fick du sms av sist? Kim :S

Vad har du ätit idag? En macka med salami och en banan

Vem ringde dig sist? Mamma

Vem ringde du sist? Sandra :)

Gillar du skolan? Ja, ibland iaf

Vem litar du mest på? Sandra och Marie


Vem litar du minst på? Det finns många men inga som är värda att hängas ut

Har någon svikit dig rejält någon gång? Ohja!

När var du full första gången? 13-14 tror jag...

 Vem umgicks du med senast? Hanna och Petra, i skolan.

Äter du några mediciner? Ne bara ipren :D

Favoritmat? Finns för mycket av de :P

Favoritkläder/klädesplagg? Mina stuprörs jeans från Gina, I love them!

Har du gjort något dumt mot någon? Flera ggr.. :(

Hur tror du folk ser på dig? Blyg, trevligt, kanske lite sööt :)

Tror du folk tycker bra om dig? Ja, absolut tror jag det. men om de är sant vet man ju inte..

Vad ska du göra nu? Ringa ett samtal om ett extra jobb

Vem var du hos senast? Ja skolan annars vare väl sandra i går..

Vem var hos dig senast? Är för länge sen för att jag ska komma ihåg :S

Är du trött? Nee asbsolut inte!

Ovido - Quiz & Flashcards